WORKSHOPS 2018

WORKSHOP DAGEN IN 2018

 

Wat een geweldig weer... en wat een leuke dagen.

 

Een aantal van de workshop dagen zitten er al op. Met nog één in het vooruitzicht vóór dat ik geopereerd zal gaan worden aan mijn hand. Hier denken we nog even niet aan.

 

Eerst hebben we nog de geweldige Zomerfair in Barneveld te gaan. Een enorm mooie fair waar er voor iedereen wat te doen is. Jong en Oud...

En.... wij zijn er ook bij. Super veel zin in. Iedereen is welkom om mijn zelfgemaakte woondecoratie, kleden end te komen bekijken.

 

Wil je ook eens meedoen aan een workshop en net als deze dames met een geweldig kleed naar huis gaan?

Laat het me even weten want, we plannen er gewoon nog een dag bij....

 

Geniet allemaal van dit fantastische zonnetje en misschien wel van de komende vakantie. Ik ga er ook even een aantal dagen tussenuit. 

 

Lieve groeten,

Jeanet